Lugn dag

Trots dom stora förändringarna i två av förvaltningarna så har det varit en lugn dag... några enstaka telefonsamtal bara :O Jag hade verkligen laddat inför anhopningen av frågor och förtvivlade människor som skulle höra av sig och så är det i princip helt tyst. Mycket märkligt, men jag hoppas att det betyder att folk känner sig väl informerade!

Nu sitter jag iaf här i soffan och väntar på att mina fingrar skall återfå sin normala färg och temperatur efter den kyliga promenaden hem, så att jag kan fortsätta med beställningarna!
Nu börjar jag se lite resultat och högen med färdiga markörer bara växer =)

Annars blir det nog en ganska lugn dag... ska försöka läsa lite iaf, det känns alldeles för lätt att smita undan från det och göra en massa andra roligare saker istället. Det är verkligen nackdelen med att inte ha några måsten, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0