Krånglig start på morgonen...

Ett missförstånd igår gällande kryssningen gjorde att det som som skulle underlätta anslutningarna nu blev fixat så fort att det blev fel, därför har jag suttit i telefonkö till bokningen nu på morgonen för att försöka reda ut allt snurr.
Kvinnan som till slut svarade är nog med all säkerhet en av dom som med jämna mellanrum ställer sig frågan "varför går jag till jobbet", tyvärr verkade hon inte vara den typen som funderar över svaret och gör nånting åt det... Deppigare människa får man leta efter men hon gjorde iaf dom ändringarna som jag bad om och nu kommer jag troligen att kunna vara på rätt ställe både före och efter kryssningen.
Tyvärr känns det fortfarande som att jag kommer vara något felplacerad under själva kryssningen men nu är det som det är, jag har bokat och då är det bara att åka.

För övrigt är det jobb på hemmet som gäller idag... det var länge sen och om det inte var fredagkväll skulle det kännas helt ok att gå dit!
Jag grubbar iofs lite över hurvida man lyckats hålla magsjukan borta och hur många nya tokiga rutiner som dykt upp under den här tiden som jag måste försöka sätta mig i.
Alla är vi vanemänniskor och kanske är det draget något mer utmärkande hos mig men jag försöker att se förändringar som något positivt och i takt med att mitt personligutveckling.nu projekt framskrider så lyckas jag allt bättre (enligt mig själv), jag har dock fortfarande svårt för förändringar som inte är väl genomtänkta och förankrade vilket dom (enligt mig) oftast inte är på hemmet.

Nu är det dock hög tid att sätta lite fart om jag ska hinna få nått gjort innan jobbet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0