"Jag har ett jobb till dig"

När "chefen" ringer vet man aldrig vad som skall komma... idag bad han om lov för att ringa på en söndag och prata jobb, ett jobb som han tänkte att jag skulle ha.
Självklart börjar jag ju att vela fram och tillbaka... väga för och nackdelar... en fördel är att det är ett roligt jobb, en nackdel är att jag kommer tvingas köra bil, vilket ni som följer bloggen vet att jag inte nå gärna gör och speciellt inte om slutmålet för färden ligger på andra sidan 70-skyltarna.

Detta är verkligen ett klassiskt personligutveckling.nu-moment och om chefen tror att jag klarar av uppdraget så kanske det är ett ypperligt tillfälle för mig själv att tro detsamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0