Inte dåliga nyheter

Mötet idag var inte så illa som vi alla trodde... egentligen var det väl inte så illa alls... ännu.
För tillfället gör vi bara en schema justering och eftersom jag har annat jobb under större delen av perioden som det berör så drabbar det inte mig så mycket.
Till vår stora förvåning fick vi även lägga in önskemål om när vi ville göra dom extra skiften och det känns väl lite bättre för alla dom andra som måste jobba igen hela perioden.

Vi fick även erbjudandet att fundera över om vi har några önskemål om vart vi vill bli placerade efter omorganisationen, jag är ju velig som alltid och vet inte vad jag vill :)
Jag vet vilka faktorer som känns viktiga för mig, men dom är ju inte så lätta att förutse... kanske avstår ja från att önska och tar det som det kommer eller så måste jag försöka komma på nått bra sätt att väga dom olika avdelningarnas för- och nackdelar mot varandra! Lite att tänka på alltså =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0