God morgon!

Det är onekligen lite svårt att ta sig upp ur sängen om morgnarna men jag skyller på mörkret! det är inte alls lockande att gå upp när det fortfarande är kolsvart utanför fönstren :(
Nu när det äntligen blivit ljust ute kan man se att det börjat snöa igen, ingen snöstorm som jag hört en del hota med utan bara små, små flingor som sakta dalar mot marken!
Jag är inte helt trött på vintern ännu och sånt här väder får det gärna vara, snöstormen och dom 30 minusgraderna som jag hört ryktas om kanske är att ta i lite väl mycket men våren behöver inte skynda sig hit än på ett tag känner jag.

Nu är det dock hög tid att sätta lite fart och jag börjar ju självklart med det viktigaste först, era bloggar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0