God Morgon!

Idag vaknade jag 'tidigt' för en gång skull och efter att känt efter en liten stund kunde jag konstatera att jag mest troligt har klarat mig från magsjukan!
Jag är inte helt säker på hur snabbt man borde bli sjuk om man fått smittan, men jag hoppas att jag slipper undan när klarat mig från symptom ända till nu och för allt vad det är värt så vägrar jag att bli magsjuk så är det bara!

Nu ska jag unna mig en kopp te och lite slösurfning innan jag ringer till morfar för att förhoppningsvis få en givande lektion om en massa tråkiga gubbar.
För övrigt har jag bara två saker på min 'to do list' idag och det är att läsa och att städa och att kolla på melodifestivalen ikväll förståss men det kan nog inte räknas som något måste =)

Hur ser din lördag ut?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja det tycker jag du ska testa! Blir nästan (nässstan) lite som oboy ;P . hihi . Och det äe ju smaskens! Kramis!!!

2009-02-21 @ 13:49:17
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0