God morgon!

Idag är jag lite ledig igen.. känns som att jag förtjänar det eftersom jag har jobbat sju dagar i sträck nu! Jag ligger lite efter med det mesta skulle man kunna säga.. boken, borgen, endel jobb, men också med mig själv och det är nog det som är mest påtagligt, jag trivs inte med att inte hinna med mig själv och när jag inte gör det blir heller inget annat riktigt som det ska.

Hur som helst så tänker jag ägna dagen åt att komma ikapp och om ungefär en halvtimme börjar jag med en frukost-fika date tillsammans med min arbetsvän S :)
För övrigt är inte dagen planerad alls, jag har några områden som jag ska jobba med men tänkte att istället för att bestämma i förväg så ska jag göra det jag känner för, då får man nog det bästa resultatet tror jag ;)

Hur ser din dag ut?

Kommentarer
Postat av: chaos

Det är precis så man skall göra! Det viktigaste är personen själv! Inga måste! Kramis

2009-02-16 @ 15:12:39
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0