God morgon!

Obs den tidiga timmen som detta är postat!!! O
idag kan man verkligen inte beskylla mig för att sova bort hela dagen ;) om några timmar ringer min väckarklocka och det är dags att kliva upp till en ny arbetsdag... jag har dock legat vaken i en timme redan och tankarna snurrar kring allt och inget...

Jag funderar över formuleringar i svaren på frågorna som jag gjort, på en design till ett smycke jag skulle vilja göra, på en av mina guldklimpar, på två utkast här i bloggen som jag hållit på att fundera på ett bra tag nu, praktiska saker inför nästa resa och på hur sjutton allt kan vara så fel när man borde få alla rätt.

Att säga att jag är pigg är nog att överdriva en aning, jag skrev t.ex. "god morgon" i lösenordsfältet här på bloggen när jag skulle logga in... haha!!!
Förhoppningsvis kan jag somna om en stund efter det här gästspelet, annars har jag en känsla av att det kommer bli en hård dag på kontoret :S

Så... god natt igen (förhoppningsvis) och på återseende om några timmar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0