God förmiddag!

Det blev sovmorgon idag igen och nu sitter jag och tittar 'efter 10' med Malou, just nu pratar hon med två av pastorerna från Knutby.
Jag såg första avsnittet av 'Vägen hem' men orkade inte titta klart eftersom jag upplevde att det inte var proffsigt gjort, jag fick känslan av att man samlat ihop en hög människor utan erfarenheter av skådespeleri och sen bett dom spela in en film och nu ägnar man all tid mellan avsnitten åt att analysera Knutby från alla möjliga synvinklar... Att dom bara orkar!

Om några timmar är det dags för mig att bege mig till jobbet, håller tummarna för att det inte smugit sig in nån magsjuka på avdelningen under dagarna som jag varit borta därifrån! Jag är livrädd både för att behöva arbeta om det är många som är dåliga, men också för att själv bli smittad!

Efter jobbet blir det bråttom hem för att se på 'Let's Dance' och till min stora lycka är jag ledig imorgon så jag behöver inte känna pressen att jag måste komma i säng och somna tidigt för att orka upp i ottan =)
Slipper jag bara magsjukan känner jag på mig att det här kommer bli en toppenhelg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0