Förväntansfull

Imorgon börjar det på riktigt!
Jag kommer äntligen kunna sätta fart mot framtiden och det känns så himla kul att få komma igång :)
Jag är lite rädd för att det kommer kännas för svårt men nu måste jag verligen ge allt. Detta är ju det jag vill... det jag drömt om så länge, men aldrig haft motivationen att genomföra och därför känns morgondagen extra viktig, det är nu det gäller!

Min Örebro vistelse börjar för övrigt också närma sig, ett bio besök är planerat men jag hoppas på ännu mer sällskap, så jag slipper sitta ensam hela kvällarna... med detta vill jag påstå att jag nu HAR informerat om mitt kommande besök och att det alltså bara är att höra av sig =)


Kommentarer
Postat av: Samtal från min trädgård

Tack för bilderna ifrån Säfsen, har varit där ett par gånger fast det var länge sedan. Och hur otroligt det än låter, så har jag åkt ner för denbacken på skidor! Ha' en bra dag!

2009-02-02 @ 10:41:05
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0