Försöker tina upp...

Efter jobbet idag blev det korvgrillning ute vid sommarstugan, tyvärr hade den underbara solen försvunnit vid det laget och det blev snabbt ganska kallt vilket gjorde att jag bara stannade en timme ungefär...
Väl hemma har jag tagit på mig dubbla tröjor och lindat in mig i en filt i hopp om att återfå värmen!

Tyvärr kommer tröttheten smygandes i samma takt som jag tinar upp, så snart får jag nog masa mig upp ur soffan om jag ska undvika att somna :S Först en dusch och sen lite pyssel här hemma i borgen =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Väldigt tidigt 80-tal..typ 80...:-) Så det var ju näääästan sent 70-tal...

Du då? Känns som en 78:a tycker jag! :-)

2009-02-15 @ 17:42:09
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0