En riktigt god morgon!

Vilken underbar dag =)
Somnade med ett leende igår kväll pga flera saker... bland annat för att den senste i raden av guldklimpar (den som också tågade sig in i hjärtat med rekordfart) skickade ett överaskande sms! Tyvärr blir jag ju att sakna er alla så sjukt mycket när ni ger er till känna.. skulle man kunna ordna nån slags delad vårdnad om mig bland er? så att jag får åka runt mellan er underbara människor med jämna mellanrum?

Väcktes på ett precis like trevlig sätt då JosePett skrev och undrade om vi kommer ses imånn... det kommer vi göra om bara flyget från frankrike behagar vara i tid ikväll så att pappas automat står till mitt förfogande imorgon!
Förstår dock inte hur jag och min ängel ska hinna prata igenom nånting ordentligt på bara två-tre timmar :S

Nu måste jag leta reda på lite feel good music och läsa lite bloggar innan jag ska slå upp boken igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0