Då sitter jag här igen :)

Det tog en liten stund men jag lyckades iaf att somna om i morse... dock bara för att drömma helt osammanhängande drömmar om jobb och en massa annat som jag legat och grubblat på :S Vaknade en halvtimme tidigare än jag behövde och jag vet inte om jag verkligen ska våga lita på att jag är utvilad, kan det vara möjligt att det faktiskt är så?

Jag har gjort mig klar för dagen och om en stund ska jag traska upp till kontoret för att förbereda dagens utbildning. Jag tycker att jag har ganska bra koll på vad det jag ska lära ut men det går alltid att finslipa på pedagogiken lite, jag ser gärna 'tydlighet' som ett av mina ledord och även om jag hoppas att jag redan nu lever upp till det i viss mån så kan det aldrig bli för tydligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0