Batteri tider

Nu har ju jag och min nya fina dator varit kompisar ett tag och redan nu händer det att vi blir lite osams emellanåt... oftast om hurvida det är dags för batteriet att lägga av eller inte.
Jag är som regel av den åsikten att det inte alls är läge att stänga ner alla mina arbeten, men datorn bryr sig sällan om det utan väljer helt sonika att helt plötsligt bara lägga ner...

Därför tänkte göra en vetenskaplig studie av det mindre slaget och fråga er som använder bärbara datorer: Hur länge räcker era batterier?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är inte långa stunden. Har den nästan alltid ikopplad i väggen =)

2009-02-17 @ 13:57:41
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: fd "chefen"

6 timmar på den lilla och ca 2 timmar på den stora. Batteritid vid normal användning.

2009-02-17 @ 15:29:46
Postat av: allicen

"fd "chefen"":

6 TIMMAR?!?! ett sånt batteri vill jag också ha!!!!

2009-02-17 @ 16:25:09
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0