Dagens tårar

Jag har alltid väntat mig att jag ska bli mer och mer sentimenal med åren, jag liksom känner det på mig, men nu får nog den här utvecklingen stanna av tycker jag!

Nuförtiden grinas det vareviga dag här i Borgen och det tycks finns oändlinga anledningar att böla... I onsdags var det dom sedvanliga snyftningarna framför Grey's, igår var det stora, vilsna, uppgivna tårar till följd av motgångar och idag är det dimsyn för att jag fått komma på Ärtans dop.

Om glädjetårarna är fler än dom övriga vet jag faktiskt inte, men dom är betydligt lättare att leva med, även om man ibland önskar att man vågade se folk i ögon, lita på rösten och nån enda gång kunna berätta hur mycket man tycker om dem...

Så vad gör man? Kan man bränna av tårkanalerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0