Wiieee!

Oh vad jag är glad i hjärtat idag!

1. Innan jag gick till jobbet hann jag läsa en supergullig kommentar från en av mina absoluta favvobloggare.
2. Den efterlängtade (oh mi, oh my som jag har längtat!) konferensen närmars i sig.
3. Min roomie skriver på facebook att hon blivit kallad till ett möte i Stockholm! Tänk om vi kommer kunna ses!!! =)
4. Jag har (med anledning av punkt 1) fått ansvaret för stövlarna som jag och Nea har delad vårdnad om.
5. Uppgiften med bilden fortskrider tillfredställande.

Faktum är att jag är så glad att jag inte får någonting gjort alls... så jag sitter här och bara är... glad!


Kommentarer
Postat av: Cyrene

Vad kul!! Jag läste hennes kommentar på facebook! Kul att hon kommer till stockholm, jag gnällde just över att våra kunskaper från Geneveskolan inte tas tillvara på bättre sätt i Norden.. Vore kul om fler kunde samarbeta... ;)

kram

Cyrene

2009-08-25 @ 19:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0