Webb album?

Sitter och funderar på hur jag ska kunna lägga ut lite bilder från Pip på ett smidigt och bra sätt, jag vägrar att lägga ut dom på Facebook och bloggen är inte rätt forum.

Kollade lite på picasa men fattade inte ett smack av vad som hände när jag började klicka runt där! På picasa laddas tydligen varenda lite pryl man ha sparad i datorn upp och det tog typ två timmar innan alla filer fanns tillgängliga och det har jag ju inte tid att sitta och vänta på om jag vill lägga upp endast ett par bilder...

Vart visar ni upp era bilder?

Jag vill kunna välja vilka bilder som ska finnas med och det ska inte gå att se bilderna utan länk alt. lösen och det ska vara lätt att lägga över dom från 'mina bilder',  nån som har ett förslag?

Kommentarer
Postat av: Fröken grums

Jag tar ju väldigt sällan kort... men bilddagboken då? vet jag en del som lägger upp på... men vet ju inte om det är bra eller dåligt...

2009-08-03 @ 13:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0