Så här är jag - enligt er!

Först och främst vill jag tacka alla som ställt upp och hjälpt mig med att svara på frågan i inlägget 'hur är jag?'!
Endel av er har säkert listat ut att anledningen såklart hänger ihop med uppgiften som jag fått i skolan, nämligen att fota ett självporträtt där tanken är att jag själv inte ska finnas med på bilden.

Jag har till största del planerat klart för hur min bild ska se ut utifrån min egen syn på mig själv men jag kan nu konstatera att den stämmer bra överens med hur ni ser mig! så... detta är alltså jag, så som ni uppfattar mig!
(Molnet ge större utrymme för ord som förekommer ofta.)


Jag har valt att inte publicera era kommentarer i anslutning till inlägget då en del av dem innehåller saker jag inte vill dela med mig offentligt av, men jag har läst dem alla och en del saker gör mig verkligen rörd och ni som ursäktar er och skriver att ni nog inte känner mig så bra... jag får nog påstå att ni har fel där ;)

Tusen tack till er alla för hjälpen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0