Introduktionen är klar

Då har mina två introduktionsdagar på skolan nått sitt slut och det är dags att kämpa vidare ensam... lite synd för det fanns en hel del människor i klassen som jag verkligen skulle kunna tänka mig att lära känna ytterigare! Endel av dom bor dock inte längre bort än i örebro så med lite tur kan det bokas in en och annan fikadate där vi kan prata om vårat arbete och utbyta tips och idéer!

Jag är lite pressad över att inte hänga med när det kommer till alla inställningar men våran lärare har flera gånger sagt att man inte behöver kunna det minsta innan och jag försöker att ta det till mig även om det är svårt när man sitter och lyssnar på alla andra som kan hur mycket som helst!

Har tänkt att jag ska lägga upp mina 'moment', som uppgifterna kallas, här på bloggen allt eftersom jag arbetar mig igenom dom och det skulle vara roligt om ni ville hjälpa mig med lite omdömen! Det första gjorde vi klart idag så det har jag tänkt lägga upp lite senare ikväll. Ställer ni upp?

Kommentarer
Postat av: chefen

"chefen" är på :)

2009-08-20 @ 20:05:17
Postat av: allicen

'chefen':

Missar inte en chans att få gnälla lite på mig va? ;)

2009-08-20 @ 20:55:34
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0