Hemma från havet

Har just kommit hem från stugan, tyvärr blåste det lite mer idag än tidigare dagar och det blev nästan kallt ibland, men jag lyckades i alla fall doppa mig som hastigast och ligga några timmar i solen!
Det där med solning måste jag för övrigt säga är en ytterst märklig sak, aldrig tidigare har jag ägnat så mycket tid åt att ligga raklång på en brygga i stekande sol som i år men ändå bli jag inte det minsta brun, faktiskt inte ens röd! :O

Känner mig lite smått frusen efter att ha avslutat dagen med att bli ordentligt nerstänkt då en båt skulle parkeras intill land så jag tror att jag ska leta rätt på mina myskläder och så småning om göra iordning en kopp te att värma mig lite med under tiden jag ägnar mig åt lite hemmapyssel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0