God morgon!

Det blev ingen frukost ute idag eftersom vädret inte såg lika inbjudande ut som jag hade hoppats på, så istället sitter jag och kollar på en massa mer eller mindre viktiga saker på nätet samtidigt som jag väntar på att 'chefen' ska ringa. Därefter måste jag komma igång med diverse aktiviteter varav en viktig sådan är att ta mig till biblioteket och försöka få låna om lite böcker som jag har fått brev hem om att dom vill ha tillbaka... innerst inne gillar jag bibliotek, det är lite kollektiv över det, men jag tyar inte med att man inte får ha en bok så länge man behöver den, utan att man måste springa där var tredje vecka och tigga om att få låna om den.

Känner mig tyvärr lite misspeppad av att komma hem igen... det är så segt och tråkigt här i Grådalen att jag håller på att gå åt bara av att tänka på det, är konstant trött och omotiverad till allt och det känns inget kul för egentligen har jag massor med energi som jag behöver få utlopp för men jag vet bara inte vart jag ska börja eller hur jag ska komma igång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0