God morgon!

Sommarvädret är som bortblåst och regnet ligger tungt över staden idag, kan tänka mig att det är många som gett sig iväg till jobbet i morse efter sin sommarlediget och kanske känns det lite lättare när man inte lockas till sol och bad.
Jag ska också börja 'jobba' lite smått idag, eller i alla fall börja om på nytt med en uppgift som jag har kvar att göra. Inom kort måste jag även göra ett nytt försök med mitt prov i historia, men efter att ha sett det första provet har allt hopp om att klara det försvunnit och på sätt och vis känner jag det som att jag redan har gett upp...

Jag är trött på att misslyckas, jag har gjort det så många gånger och jag gör det oavsett vad jag tar mig för så nu känner jag bara för att stoppa huvudet i sanden och glömma att jag någonsin försökt.
Just idag är det dock inte något alternativ och kanske visar det sig när jag väl kommer igång att jag kan?

Kanske den här gången. Kanske den dagen himlen faller ner.

Kommentarer
Postat av: Cyrene

Det är klart att du kan, Elin!! Det är bara att ändra inställning och köra med mind maps så ska du se att det går av bara farten. Tänk positivt! Vi är ju bäst!!! :))

2009-08-10 @ 14:32:08
Postat av: allicen

'Cyrene':

Jag måste väl i alla fall försöka men att plugga in saker har jag aldrig kunnat, jag är en sån som lyssnar/läser och det som fastnar direkt det sitter men det jag inte kommer ihåg första gången brukar bli svårt att få in...

2009-08-10 @ 19:18:20
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0