God morgon!

Ännu en vacker sommar dag och jag har tänkt ta mig ut till stugan för att bjuda på lite muffins som jag bakade igår! Smakade på en efter att dom precis hade kallnat och det här receptet verkar vara mycket bättre än det jag provat tidigare så jag ska nog hålla mig till detta i fortsättnignen =)


Skulle ju prova att göra muffins med hallon och kokos efter att jag fått tips om att det skulle vara gott, men inte kom jag ihåg det i går kväll och nu har jag inga hallon kvar... hmmm... kanske kan försöka sno åt mig några om jag är ner till mamma, jag skulle i alla fall få plocka svarta vinbär och med lite tur märker hon inte om jag plockar några hallon också ;)

På tal om svarta vinbär föresten... kan man ha det i muffins?

Kommentarer
Postat av: chaos

Hehe, du kommer att få tillfälle att prova så småningom! De ser jättegoda ut! Mums! Jag har inte testat med svarta vinbär, jag hade några röda vinbär som jag stoppade in i sockerkakan och det blev okej. Det är väl bara att testa! Kramis

2009-08-07 @ 10:31:13
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0