Det är inte morgon längre...

Jag gick upp och njöt av frukost och en bra bok i solen men efter någon timme kände jag mig helt slut igen så jag slocknade inne på sängen och drömde konstiga drömmar.

Nu har jag dock bestämt mig för att jag måste tag tag i nånting här hemma och blir det inte studierna så får det bli städning eller matlagning... jag har kommit in i en känsla av att jag har all tid i världen bara för att jag inte har en schemarad inbokad i kalendern, men innerst inne vet jag ju att det är precis tvärs om, nu måste jag verkligen börja välja vad jag ska göra med min tid och helst skulle jag vilja ligga ett steg före hela tiden så jag har utrymme för oplanerade saker...

Well well.. först ska jag i alla fall 'unna' mig att sitta och slösurfa en stund, därefter blir det en dusch vilken förhoppningsvis får mig att känna mig som en ny människa och sen ska jag sätta fart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0