God dag mina kära vänner!

Blev sittandes i två timmar ute i solen med en ny bok som jag började på igår kväll och det är nästan ofattbart att sommaren har kommit tillbaka!
Idag känner jag mig laddad, till skillnad från igår och jag har goda förhoppningar om att jag kommer få en hel del gjort idag :)

Tyvärr har jag fått ringa och avboka en kurs som jag skulle gått om ett par veckor... den var på två dagar och självklart krockar det med terminstarten för min del.
Från början verkade det som att jag skulle kunna vara med sista dagen men nu har det visat sig att introduktionen på skolan är två dagar istället för bara en och jag kan omöjligt missa den!
Enligt vad jag har fått veta ska vi gå igenom nätverktyget (vilket jag hoppas är av den enklare varianten!) och göra vår första uppgift som sen ska redovisas dag 2. Det börjar kännas verkligt nu... mycket spännande och mycket nervöst!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0