Dags att ge sig iväg

Idag blev jag väckt av en övertrevlig tjej som ville skicka hem en massa pysselsaker till mig... jag ljög och sa att jag aldrig pysslade med något, men var däremot helt ärlig när jag påpekade att deras fraktkostnad inte alls kändes lockade för min del.
Tänk vad lite som behövs för att man ska surna till sådär på morgonkvisten... haha!

Efter att jag ätit upp min frukost blev jag dock uppringd av 'chefen' vilket gjorde mig på lite bättre humör. Det är en sannerligen en ungdomlig person som vet hur man smörar för mig på bästa sätt...
Så tack vare det beger jag mig snart till kontoret med ett litet leende på läpparna trots att jag fasar för vad som kommer hända när jag ska försöka mig på att logga in på den 'nya' datorn utan att ha någon där som kan rädda mig när jag går bet.
Tänk vad lite som behövs för att man ska se lite ljusare på livet... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0