Slit och släp

Badrummet är i stort sett tömt på prylar och nu har jag gått över till att sanera borgen för övrigt... är just klar med köket där jag slog på stort och tom tvättade fönstret! :O
Nu går jag och funderar på om jag ska orka byta gardiner i matsalen och om jag isf på något mirakulöst sätt kan slippa undan att sy upp dom, eftersom jag ganska snabbt kan konstera att jag inte tyar med det! Däremot skulle det kanske kunna vara tevligt att ge sig iväg till mor och försöka få ihop lite påskris att ha därinne... om jag nu ändå ska göra en make over :)

Påsken känns iofs ganska kort, men om jag bemödar mig med att släpa fram lite pynt så skulle det kunna stå kvar tills bjudningarna i samband med min födelsedag är över... och med tanke på att tallbollen och julkransen på trappen plockades undan så sent som förra veckan så gör det väl inget om jag har lite kycklingar ståendes till midsommar :D

Har/ska du pynta(t) till påsk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0