Kakeldags?

Har just kommit hem från jobbet på kontoret och till min stora glädje hade det kommit ett fint litet brev från Kumla innehållandes ett stycke laddare till min mobil =) Livet kan nu återgå till det normala vad det gäller telefonerande här i borgen och jag tackar samtliga inblandade parter för alla insatser som kunnat leda till denna lyckliga återförening! (Med det ber jag också om ursäkt för tjatet jag har utövat under dagen!)

Det är vackert väder i Staden idag, om än inte i närheten av det som skådades under helgen men ändå vackert... jag ska dock ge mig iväg söderut även idag trots att jag helst skulle vilja stanna hemma och slöa på balkongen, den här gången blir det till MellanStaden för att ev se ut ett lämpligt kakel att göra någon pelare eller liknande av i badrummet... Jag tänker även smygkika lite på färgen jag har valt till golvet och om det inte känns 100 och jag har modet på min sida kan det tänkas bli ännu ett byte på den fronten... för visst har väl kunde alltid rätt att ändra sig? :S

Kommentarer
Postat av: chefen

Oj kom det idag?

Minns inte när jag postade det men det har ju iof varit påskhelg.

hoppas allt är bra med dig, saknar vårt dagliga snack.

2009-04-14 @ 19:41:55
Postat av: allicen

"chefen":

Du behagar ju inte svara när jag ringer och vill stilla min abstinens :(

2009-04-14 @ 19:52:46
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0