Goda grannar

Jag har hälsat på dom tillfälliga grannarna idag.
Det känns fint och bra att dom valde just den här dagen när jag krälade omkring ute på ägorna med okammat hår, moses första farfarströja och ett par jeans som jag är ytterst tveksam till om dom någonsin varit moderna :O

Min gissning är att grannarna såg det hela som en riktig freakshow för dom har ställt ut en bänk i trädgården och där bytte åskådarna av varandra i en rasande fart.
Men dom verkar trevliga, ägarinnan till huset kom fram och hälsade på mig tillsammans med en ung herre och en fin hund... vi pratade kanske i fem minuter och på den korta tiden hann jag åka på att försöka hitta någon med en jordfräs här i Staden som kan hjälpa dom att plöja upp deras land. Förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0