God morgon!

Idag lyser solen med sin frånvaro men det glada humöret består!
Jag har suttit och jobbat lite nu på morgonen.. rapporterat in dom sista lärkontakterna från skolan i fredags samt tagit fram lite jämförelsetal så att jag kan skriva ett sammanfattande inlägg om patrulltiden i jobb bloggen (där jag för övrigt måste försöka få till minst ett nytt inlägg under dagen).

Idag ska jag hem till mamma och sy gardiner samt plocka påskris så jag har en del att stå i! Jag är verkligen inge duktig på att sy så det kommer nog ta sin lilla tid att fålla fyra längder :S
Har lite planer på att försöka mig på att sy omtag också av det som blir över (och ev ett par löpare om det blir mycket spill), det kan väl inte vara så mycket svårare än att sy själva gardinerna?

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0