God Morgon!

Idag fick jag min sista sovmorgon för den här veckan, eller i alla fall fram till helgen... i morgon är det nämligen sagt att snickaren ska dyka upp här strax före 7 tiden.
Han skulle höra av sig och bekräfta och en liten del av mig tycker att det skulle vara skönt att få sova imorgon eftersom jag ska jobba kväll och att han kan komma på torsdag istället när jag ändå ska upp kl 6!

Idag ska jag däremot jobba några timmar på kontoret och jag hoppas på en mycket lärorik dag! Fyra timmar i veckan är på tok för lite tid på det arbetet som man tycker bäst om att jobba med :(
Hade tänkt försöka ta fram lite bilder på badrumsinredningen för att visa er här på bloggen, men jag vet inte om jag hinner det innan det är dags att ge sig iväg och samtidigt skulle det skulle ju vara roligare att visa upp egna bilder än bara dom som är med i nån katalog... får se hur jag gör med den saken, det är ju ändå bara ett par veckor kvar till sakerna beräknas bli levererade =)

Vad händer hos dig idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0