Att släppa taget...

Det är ett halvår sen sista lögnen och ironiskt nog föll det sig så att jag just idag återvände till den plats där jag förut trodde att allting skulle börja, Jag hade så fel och istället bidrog det nog istället till att det blev tvärt om...
Jag skulle vilja förstå och få alla dom där svaren som jag letat efter men den här gången får jag acceptera att jag inte ens var värd en förklaring.
Jag önskar att jag ärligt kunde säga att jag släpper allt nu, men tyvärr skulle det bara vara att ljuga för mig själv, förhoppningsvis dröjer det dock inte allt för länge innan den dagen kommer då jag kommer på mig själv med att faktiskt börja glömma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0