An end of an era

Idag har det varit en ganska intensiv dag så om en liten stund är det dags att sova... Imorgon är det för övrigt sista dagen med patrullen vilket betyder att min tillfälliga anställning är slut! *snyft*
Å ena sidan är jag väl ganska trött på att stå med info desken och tjata om samma, samma sak dag ut och dag in, men jag är sannerligen inte trött på möjligheten att göra något annat än det jag normalt gör på jobbet!

Min tröst är dock att jag har fått en del viktig information och med den här känslan i färskt minne så kommer jag att ägna helgen åt att knåpa ihop en liten ansökan om nånting som jag vill kunna göra i höst :)
Inget gott som inte har nått ännu godare med sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0