Väntar...

Sitter och väntar på att klockan ska bli så pass mycket att det är dags att åka.
Jag ska på personalmöte idag, om det inte som vanligt har blivit inställt utan att nån jävel ringer och säger det!

Ska dock åka lite tidigare efterom jag måste till BM och genomgå förnedringen idag =( Har försökt ladda hela morgonen och försöker fundera ut en massa saker som jag kan fråga om för att ha nått att prata om och förhoppningsvis kunna tänka på nått annat än skändningen.
Önskar så in i bomben att jag va modig nog att strunta i det här, men tyvärr är jag smärtsamt medveten om hur stor roll det här 'lilla' provet kan spela... Stackars mig säger jag bara...
Om jag slipper träffa samma pucko som sist har jag tänkt ut att jag ska ta upp ämnet om den långdragna förnedringen igen och se om jag får nått gehör den här gången... tänker dock inte hoppas på allt för mycket.

Har även planer på att ta en tröstrunda på skoaffärerna efter mötet, dels för att jag med all säkerhet kommer förtjäna det, men också för att jag är i stort behov av nya skor, alla kategorier!
Fattar inte hur jag kan ha en hel garderob full med skor och ändå inte ha några som går att använda :O
Kankse är det hög tid att lägga seppisen åt sidan och rensa lite även där?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man gratulera eller ;-)

2008-09-22 @ 20:03:03
Postat av: allicen

Anonym:

Det kan man få, men det finns ingen anledning. :)

2008-09-22 @ 20:33:58
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0