Tisdag

Då va den här arbetsveckan avklarad :)
Hmm... Träffade på söta F tillsammans med hennes J och stora bebisen idag, pratade lite om inbjudnignen som kommit och blev glatt överaskad över att hon tänkt anmäla sig! Kanske borde jag se över om jag har någon semesterdag över så jag kan gå jag med?

På väg hem ringde I och frågade om hon kunde låna doftprover av mig.. kul att prata med henne igen och ännu roligare att hon komemr förbi en stund ikväll! Snart ett år sen vi hördes jue :S
Så nu ska jag alldeles strax skynda iväg och städa andra halvan av hallen, som jag inte hann (läs; orkade) med igår!
Det går inte för sig att det ser ut hur som helst när det kommer folk =)

Vad har du för dig idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0