Startsidan

Antingen är det jag som blivit totalt groggy eller så har startsidan blogg.se ändrat utseende...
Jag gillar det INTE!
Av någon märklig anledning finns inte längre listan över senst publicerade inlägg kvar.. (eller?) den listan var ju tha shit med blogg.se! Det var ju där man kunde hitta guldkornen bland alla bloggar här :( Jag skiter väl i vem som skriver oftast eller vem som har flest besökare, jag vill läsa bloggar som skrivs av människor som inte skriver om det dom får betalt för att skriva om! jag vill läsa bloggar av människor som inte smörar för en begränsad skara övriga bloggare som i sin tur smörar tillbaka i sina respektive bloggar.
För dom borde det finnas en blogg.se.inbördes-beundrar.nu! Uscha!

Hur ska jag nu göra för att hitta nya bloggfavoriter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0