Städdag...

Idag ska det städas!
Väntar bara på att städlusten ska infinna sig, vilket jag tror blir ganska snart... Det behöver vekligen saneras här hemma, vet inte när det blev gjort ordentligt sist, jag är ju aldrig hemma så jag hinner och det bor ju trots allt en pedant i mig som inte alls är speciellt nöjd för tillfället.

Egentligen borde borgen få genomgå den sedvanliga make overn inför marken som inkluderar putsade fönster, tvättade mattor, tandborstskrubbade golv och nya gardiner... men trots att det är flera dagar kvar så törs jag nog påstå att det inte kommer att ske, jag tyar helt enkelt inte.

Vad jag däremot ägnar mycket tid åt att längta! till marken... och tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en låååång lista med vad jag ska hinna göra innan marken... men tror också som du att det inte blir av... Har inte tid eller ork...

Men marken kommer ju i alla fall =)

2008-09-22 @ 14:46:00
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Anna:

Vilka kloka ord :)

2008-09-22 @ 14:48:44
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Cessa

Struntar helt i allt vad markentädning heter de blir bara vanlig vardagsstädning ska ju flytta snart jippi länktar så. Ja inte på själva flyttandet utan att få bo i ett hus igen.

2008-09-23 @ 16:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0