Slit och släp...

Då är jag hemma från jobbet igen.. är märklig nog förkyldare idag än igår och har haft jätteont i halsen på jobbet, snorat och frusit :(
Mina arbetskamrater uppskattade dock med största sannolikhet att jag tycker att det är jobbigt att prata och därför har varit (lite) tyst(are) under dagen.

Har planer på att försöka ta mig till affären och köpa hem en del spiserier som det är klent med här hemma och om jag kommer så långt har jag även tänkt att jag ska baka en äppelpaj.
Mor skulle komma hit ikväll och hjälpa mig att bli av med några äpplen och då vore det ju mysigt att bjuda på lite fika!

Annars är det nog dags för lite sanering här hemma, imånn blir det nog inte mycket gjort eftersom jag ska på datan på förmiddagen och sen vidare till La för att (äntligen) klippa mig =)

Vad har du haft för dig idag?

Kommentarer
Postat av: chaos

Stackaren! Inget kul att vara sjuk! Hoppas äppelpajen smakar, saker brukar inte smaka så mycket när man är förkyld! Jobbar och sedan skall jag ha stickcafé på jobbet!

2008-09-04 @ 15:13:34
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0