Skjortorna och Kjolarna

Under båtfärden till Kiel upptäcktes ett mycket märkligt fenomen som i fortsättningen kommer gå under benämningen 'Skjortorna och Kjolarna'.

Bara några timmar efter att båten lagt ut från Göteborg siktades tvä män i likadana skjortor, kort därefter kom dom dragandes på varsitt fruntimmer.
Ytterligare lite senare kom dom farandes igen, denna gången på egen hand igen och så där fortsatte det ett tag, ända till det att det visade sig finnas FYRA män, alla i likadana skjortor.. men bara två brudar.

Jag brukar som regel inte lägga ut bilder på folk och speciellt inte utan tillåtelse, men detta är bara för bra!
Sånt här måste man bara dela med sig av!!

Låt mig börja med att presentera SKJORTONA!


och så... KJOLARNA!


Det är verkligen helt galet =) och den enda förklaringen som getts hittills är att dom är från Gällevare, vilket visade sig vara i det närmaste helt osant.
Skjortorna och Kjolarna verkade inte ens känna varandra sedan tidigare, utan hade träffats på båten... så nu måste jag ju helt enkelt sända ut en vädjan! Vet du möjligen vilka dom här nissarna är? och i så fall VARFÖR?

Nu är det ju självklart inte så att det på något sätt skulle räcka med detta... OH NO! Hur roligt jag hade när jag gjorde följade upptäckt tänker jag inte ens försöka förklara, bilden säger väl allt =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi...

2008-09-16 @ 22:03:44
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0