Sånt man alltid har med sig...

Vissa människor, händelser och saker har en förmåga att stana kvar i minnet på ett alldeles speciellt sätt.
Den här låten är en sån sak för mig...

När jag 'fick' den här låten hade jag aldrig ens hört den förut och jag lyssnade på den, i vad som säkert var veckor. Allt stämde så bra just då, tid, plats, text och som alltid den eviga längtan! 
Det händer fortfarande att jag funderar över personen bakom låten,  vem var du? och framför allt.. har du hittat hem? vissa saker kan nämligen inte ens google svara på ;)


I dag har jag dock bestämt mig för att det är dags att lämna den vidare och låta den betyda något helt annat. Hoppas nu bara att det blir rätt =)

Kommentarer
Postat av: marlene

oxå en underbart fin låt:) ibland önskar man att man kunde glömma vissa minnen även om dom skulle vara trevliga å ha kvar:P

2008-09-11 @ 21:58:38
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: allicen

marlene:

Ja, och ibland förundras man av vad man minns fast man inte ens visste om att man gjorde det!

2008-09-11 @ 23:00:06
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0