Paus

Städningen blev aningens försenad då jag blev upptagen på msn, jag tror minsann att jag har en vän ändå...

Har iaf gjort klart nästan hela köket, skurat överallt och då även i sopskåpet, där jag för övrigt inte hittade nått mer exotiskt än en gurkskiva som någon tydligen bestämt sig för att spara sen Moses tid och sen placerat väl dold bakom sopkorgen.. nu återstår bara lite dammning, golvet och att torka bort ugnsrengörings-skummet (att göra rent ugnen måste väl ändå gå under kategorin saker som måste göras inför marken, så här borde jag kunna få ett rätt tycker jag).

Tror inte att jag kommer hinna med hela huset om jag ska vara ärlig... haha!!
Vad har du gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0