Mitt bästa köp 2

Självklart måste det finnas med lite hemslöjd bland mina bästa köp!
Jag har fått kapitulera, då jag faktiskt köpte två slöjdar grejjer :S Det andra är dock en julklapp så tyvärr kan jag inte visa någon bild på det.. men jag skulle tro att det också hamnar på "bästa köp-listan"!



Har länge stört mig på att alla sopborstar som finns att köpa är antingen knallblåa eller skrikröda, så därför hade jag svårt att stå emot när jag hittade en riktig sopkvast (här skulle det kunna passa in att tillägga; det var bättre förr).
Att den sen är målad är inget att göra åt men eftersom jag velade i ungefär två timmar om vilken färg jag skulle ha så bara måste den ju passa superbra till huset! :)

Kommentarer
Postat av: chaos

Det var verkligen snyggt!

2008-09-30 @ 12:39:04
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

Vad kul att du tycker det! Jag fastnade för löven.. tycker att dom är jättefina :)

2008-09-30 @ 22:08:48
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0