Ingen klippning

Precis som igår ringde telefonen när jag var näst intill klar för att åka och min klippning blev inställd :( Fortfarande rätt skönt med tanke på att jag ju faktiskt är rätt mycket snorunge och konstigt nog fick jag en ny tid på fredag och då fick jag tid att göra allt, igår när jag bokade om till idag fanns inte den tiden och den enda som fanns (alltså idag) skulle bara räcka till klippning.

Nu kommer jag iaf att bli totalrustad innan det är dags för nästa kurs vända! Hur det sen kan vara möjligt är väl inte min sak att lösa egentligen :) Nice!

Kommentarer
Postat av: Linnis

Nu ska jag upp till Klacken och värma upp vattnet tills vi ska dit upp. Du kommer inte undan!!

2008-09-02 @ 14:38:11
Postat av: allicen

Linnis:

jag har ingen badräkt!

2008-09-02 @ 16:35:57
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Linnis

Inte jag heller. Men det står ingenstans att man inte får bada naken. Jag simmade 40 längder :)

2008-09-03 @ 19:45:37
Postat av: allicen

Linnis:

Jag börjar också närma mig 40.. bara 14 år kvar!

2008-09-03 @ 20:43:01
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Linnis

HAHA! Det där ska du få höra i framtiden :D

2008-09-03 @ 21:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0