Hmm...

Det vackra höstvädret har tydligen gett upp :( Men tack och lov är det bara lite grått, ingen storm och inget regn!

Känner att det är en hel del tjat om marken här nu för tiden men det är ju bara så... Marken är det största.. Marken är som julafton, födelsedagar och semester tillsammans!
På måndag är det över igen och allt återgår till det normala förutom att jag har tonvis med nyinköpt crap som jag kan sitta och titta på!

Idag blir det tidsfördriv i form av städning och kanske eventuellt bakning och så till kvällen blir det kombinerat besök på tivolit och kvällsmat, därefter kan det nog tänkas att jag ägnar mig åt en stund tältning innan det är dag att gå hem och sova, så man är pigg och redo att ge sig ut imorgon! Wiiieee!!!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0