Ekorre :)

Efter mycket om och men.. mest men... kom jag iväg på promenaden, det blev inte förbi karusellerna utan istället gick jag ner för astmabacken (då får man iofs inte astma, men den måste ju heta så ändå) och förbi vid ankdammen.

När jag gick ner för backen prasslade det till uppe ett träd och där satt en liten ekorre, jag vet att dom är dumma djur men det ändrar inte det faktum att dom är galet söta.. på håll.. jag vet det också...
Kunde inte få nån bra bild på den med mobilen, men om det är nån som undrar så såg den iaf ut ungefär så här:


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag såg också en sån idag =) I Korreskogen =)

2008-09-24 @ 17:30:21
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0