Det börjar närma sig...

Den kommande helgen är helgernas helg! Det är marken i staden...
Marken är stort, Marken är större än ALLT!

Jag har så fullt upp med att göra listor inför marken att det inte finns en chans att jag ska hinna göra något av det som står på dom... jag ska städa, laga mat, baka, rusta badrummet och bli en bättre människa.

Karusellerna har intagit sina platser vid foten av fyllekullen, nummermålningen på gatorna är i full fart och jag tror bestämt att jag såg skymtet av ett elskåp idag!
Jag älskar elskåpen!!
Har börjat fundera på vad jag ska köpa.. egentligen är det helt onödigt, för jag köper ändå samma saker varje år oavsett om jag har behov av dom eller inte, ska man köpa tre liter bilvax? har jag behov av slöjdade smörknivar? och hur många kartonger kokosbollar (med, utan, så klart!!) får jag egentligen plats med i frysen?

Jag har börjat fundera ut menyn för hela helgen, men körde fast på lördagslunchen... ska man äta grillspett eller langos (även fast man egentligen in tycker om dom)???


Så många frågor.. så väldigt få dagar kvar =)

Vad får man bara inte missa på marken enligt dig?




Kommentarer
Postat av: Hanna

Stumpor för hela slanten. man MÅSTE köpa strumpor. s

2008-09-24 @ 06:44:14
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: allicen

Hanna:

Jag håller med! har dock haft köpstopp på det i några år, varav jag bara brydde mig om det ett år och det blev heltokigt! Så i år har jag rensat strumplådan och har satt gränsen vid 30 nya par :)

2008-09-24 @ 14:09:23
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0