Dagen efter

Idag är det dagen efter och det är inte utan att det är lite tungt i hjärtat... Ska hålla mig ifrån staden idag tror, jag så jag slipper den värsta ångesten!
Hade hoppats på fint väder och en lång promenad idag, men det blir inget med det... vädret är det inga fel på men mina höfter har brakat ihop totalt (scary!) så det blir bara lite stillsamma aktiviteter hemma i borgen, har ju en del saker att ta rätt på så jag ska nog inte gå sysslolös ändå!

Ska bli så kul att gå igenom alla saker (och se vad man köpt egentligen)!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att ses ute, men jag tyckte det var sååå segt överallt på kvällen =(

Nästa år ska jag gå ut på lördageskvällen istället =) Ska du med??

Jag har också ont i ena sidan av höften?! Marknadssjuka?

Spännande att se vad du har i påsarna, jag hade också et bord fullt... Kanska har vi fyndat likasamma?? (Förutom strumpor, för det har vi ju garanterat shoppat båda två)

Ha det så bra!

Kram

2008-09-29 @ 11:06:30
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Anna:

Självklart ska jag med!

Det vänstersidiga ligament bortfallet har gått över något, så nu haltar jag, precis som du, bara på ena sidan :) vart är din shopping???

2008-09-29 @ 15:46:37
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0