Arbete

Idag är det tisdag, det betyder att jag ska jobba på sektionen under eftermiddagen.
Tänkte att jag skulle kunna ta en promenad dit (det tar ungeför en kvart typ) men är lite osäker på om min höfter pallar det :S Känner mig visserligen mycket bättre, men kanske är det inte så dumt att ta cykeln ändå...
Har ju för övrigt den angenäma uppgiften framför mig idag att ringa till "mina" elever och berätta om galan!! riktigt spännande att se hur dom reagerar på förfrågan om dom vill komma och att det inte kostar dom en enda liten penny!

När jag kommer hem från jobbet ska jag bara in hemma och byta om och sen över till grannen för att få massage igen =) Skulle ju gå ungefär en gång i månaden men när man inte bokar in direkt så blir det bara framflyttat hela tiden :( Nu ska jag ju dock börja jobba på hemmet igen och pärlbandet under skulderbladet börjar göra sig kännbart igen så nu jäklar!!!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0