Arbeta

Förkylningen börjar bli lite bättre, halsen gör inte alls lika ont längre och snoret rinner bara när ögonen blöder, så imorgon ska jag jobba precis enligt mitt schema.
På fredag ska jag på data (är för övrigt mycket nyfiken på vad jag ska få lära mig då vi fått svara på frågor om vår datavana, men ändå har alla fått lika många utbildningstimmar och det i blandade grupper) och på lördag gör jag förhoppningsvis sista skiftet innan jag tar långledigt från hemmet igen.
Önskar att det var en riktigt semester jag hade att se fram emot men jag kommer att jobba som vanligt på sektionen samt dra iväg på minst en konferens.

Har förberett allt inför imorgon förutom att lägga fram regnkläderna, jag tänker vägra cykla i regn utan regnkläder igen så länge jag bara kan tänkas komma ihåg att ta med mig dom!

Usch, jag längtar redan hem!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack! Vi hoppas verkligen att huset kommer kännas rätt även på plats, när vi ser det i verkligheten.



Krya på dig!!

2008-09-03 @ 21:29:45
URL: http://isakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0