Trött

Känns som att jag stökat i köket precis hela dagen, men när jag kollar på klockan så är det bara ungefär fyra timmar och jag är ändå helt slut!
Ikväll kommer iaf mina fötter bli glada när jag sätter mig i soffan för att kolla på Idol =)

Imorgon blir det en lat dag eftersom mormor och morfar kommer med tåget för att fira Nea som ju fyllde år förra helgen... åker dit redan direkt efter lunch och stannar nog ända till kvällen. 
Att jag får träffa dom fast jag sagt att jag inte skulle kunna det är iaf en bra sak med att helgen blev som den blev! Alltid något :)

Nu ska jag kolla om det finns nått nytt på bloggkoll och sen är det dags att tända lite ljus här i borgen eftersom det redan börjat skymma, lite trist att det är så mörkt, men väldigt mysigt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0